Întrebări frecvente

Cele mai frecvente întrebări despre serviciile Amya

Amya este o platformă ce permite gestionarea activităților unui salon de înfrumusețare inclusiv programările, angajații și clienții dar și o platformă de promovare, prin oferirea posibilității clienților de a descoperi salonul tău.
Dacă doriți să vă adaugați salonul în platforma Amya trebuie să vă înregistrați

Dacă doriți să găsiți și să vă programați la saloane de înfrumusețare trebuie să descărcați aplicația Amya din Google Play sau AppStore.
Nu. Poți folosi aplicația Amya și să te programezi la saloane gratuit!
Pentru moment singura metodă de plată disponibilă este plata online prin card bancar.
Factura se generează automat în urma unei plăți finalizate cu succes și este trimisă pe adresa de email a administratorului care a inițiat plata.
Abonamentele se pot achiziționa pe o perioadă de 2, 4, 6 sau 12 luni.
O lună de abonament este reprezentată prin 30 de zile de valabilitate.

Data de sfârșit a abonamentului nu este inclusă în acesta adică un abonament de la 01.06.2019 până la 02.06.2019 este valabil de pe 01.06.2019 inclusiv, până pe 02.06.2019 exclusiv. (expiră pe 02.06.2019 la ora 00:00)
Fiecare abonament activ / inactiv poate fi prelungit sau îmbunătățit folosind același formular
din Panoul de administrare > Setări > Abonament .

Găsești mai multe informații și tutoriale video în Manualul de utilizare
Pentru a reduce numărul de angajați din abonament, trebuie să eliminați angajații respectivi și apoi opțiunea de a reduce numărul de angajați va fi disponibilă în pagina de prelungire a abonamentului.
La expirarea abonamentului, se dezactivează adăugarea programărilor din toate sursele, accesul recepționiștilor la panoul de administrare, notificările și se elimină locațiile din aplicația de mobil.

Nu ai găsit răspunsul căutat?

Trimite-ne un mesaj sau contactează-ne telefonic. Suntem dornici să îți oferim îndrumare în utilizarea platformei.